در سالن جلسات مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان برگزار شد؛
پنجمین جلسه آموزشی و کمیته راهبردی مسئولین فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی
پنجمین جلسه آموزشی و کمیته راهبردی مسئولین فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی در سالن جلسات مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان با حضور مدیران تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو و مدیر مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق و مسئولین فنی و کارشناسان تجهیزات و ملزومات پزشکی غذا و دارو برگزار شد.
به گزارش ایفدانا، همدان، پنجمین جلسه آموزشی و کمیته راهبردی مسئولین فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی در سالن جلسات مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان با حضور مدیران تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو و مدیر مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق و مسئولین فنی و کارشناسان تجهیزات و ملزومات پزشکی غذا و دارو برگزار شد.
در این جلسه جمالی مدیرمرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق فرشچیان ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ایام شعبانیه از برگزاری کمیته راهبردی مربوطه در مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق فرشچیان استقبال کرد و برنامه های خلاقانه مدیریت تجهیزات پزشکی را ارج نهاد.
مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو هدف از برگزاری پنجمین جلسه کمیته راهبردی را در راستای مشارکت فعالانه تر افراد در بارش افکار و دانست و افزود: و از همین لحظه هر یک از شما کارشناسان توانمند ایده و نظری دارد و تمایل به عضویت در کمیته های سه گانه دارد ما مشتاقانه استقبال خواهیم کرد.
دکتر کاظم زاده در ادامه افزود: ارزشمند بودن کار کارشناسان تجهیزات پزشکی برکسی پوشیده نیست و همانطوری که مدیر بیمارستان قلب و عروق فرشچیان اشاره کرد وجود مسئولین فنی تجهیزات پزشکی امری ضروری و جز لاینفک مراکز درمانی است.
مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه در این جلسه با بیان اینکه بیمارستان ها در ارسال آمار در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به مدیریت تجهیزات و ملزومات پزشکی در راستای تخصیص درست و اصولی منابع همکاری بهتری داشته باشند گفت: به زودی دبیرقطب سوم کشور خواهیم شد ومسئولیت دبیری این حوزه را عهده دار خواهیم بود لذا لازم است همکاران نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص به مدیریت تجهیزات و ملزومات پزشکی ارسال نمایند.
در این برنامه همچنین در خصوص تدوین برنامه عملیاتی سال آتی ،روش پایش و ارشیابی مراکز درمانی در اجرای IMES، تشکیل کمیته های سه گانه ، برنامه ریزی،آموزش و پایش و ارزشیابی و شرح وظایف جدید کارشناسان محیطی و ستادی و برنامه ریزی و چگونگی برگزاری کمیته تخصصی و اهمیت توانمندی کارشناسان صحبت شد.
در ادامه کارشناسان مربوطه هر یک به ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف تجهیزات پزشکی پرداختند.